صنما ....رها کن!

بنویس برایم....آی صنم

از دل آشفتگی هایت وقتی که از جنگل استعاره می گذرانی شان

وقتی که دل شوره های شیرینت درست از آب در می آید

که بی خود نیست-بی قرار-ی

وقتی که از دست می دهی تمام یتش را

در ساعت های دم کرده

در روزه داری های فقیرانه ات

که بدانی  تمام اینجا برای تو است با وسعت غمناکی اش

و تنها -تو- میتوانی ارامش کنی

وقتی که نیستی

وقتی که بیمارستانی!

وقتی که می پرسی:how are you?

و صنم... به مینا میگوید:کلاس زبان چقدر بد است

و چرا زبان میخوانی!!!

.

.

.

دلم برای خودم-تنگ-است

و صرفا برای خودم!

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان پریاگلی پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ http://ghab-o-shishe.niniweblog.com

خواهش می کنم به وبلاگ من و دخترم سر بزن و اگه از عکس دخترم که تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده خوشت اومد لطف کن و کدش رو به شماره ای که نوشتم پیامک کن
پیشاپیش از لطفت ممنونم
قربان شما مامان پریا گلی

vahid پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ http://bazbinafza.blogsky.com

چنانچه می خواهید در دنیای اینترنت بهتر و بیشتر دیده شوید فقط این کار را به ما بسپارید/
با ما شمارشگر بازدید سایت خود را منفجر کنید/
ما کاری می کنیم تا به طور چشمگیری بازدید از وبلاگ و وب سایت شما افزایش پیدا کند
100 هزار بازدید در طول یک هفته
200 هزار بازدید در طول 10 روز
900 هزار بازدید در طول یک ماه
http://bazbinafza.blogsky.com
http://bazbinafza.rozblog.com

مردمک پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

دلتنگی برای خودِ شناسنامه ای را خوب می دانم..
که این روزها هرروز ، روزی هزاربار دلتنگش می شوم.
و از همه ی دلتنگی های دنیا سخت تر است وقتی امیدی به دیدارش نداری.. گرچه آینه هرروز نشانش می دهد ولی دری میان خودت و خودت! بسته مانده..
و هیچکس انگار درک نمی کند .

صنما ....رها کن
دست مینا را بگیر و برایش از آرزوهایت بگو..از دلتنگی هایت . از وسعت غمناکی اینجا..

چقدر این روزها دلم هوای خوب می خواهد..

پری ناز!!!؟
دیگه دوره ی مردمک گفتن و مستعار صدا کردن تموم شده....دوره ی دلتنگی هایی که از واقعیت هم عبور میکنه.خوب حال همو همیشه فهمیده ایم رفیق:)...چشم....به حرفهای تو!گوش خواهم داد...چرا که میدانم میدانی!!
هوای خوب مثل زن خوب است...همیشه نیست و اگر هم باشد واقعا هست
هوای خوب یعنی ما...یعنی همین الان...یعنی من و تو توی پارک...یعنی قدم زدن...دلتنگی نکن میرسی به روزهای دونفره ات:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد