-میم مثل....

در گیر و دار طلسم شده ی این روزهایم

کسی هم پیدا شده به ما می گوید"هفت خط"

همین الان...بداهه

و ما می مانیم و مشتی دل گزیدگی از این همه 6 خطی و نرسیدن به 7!

جوانک ِ سبز....یا همان بنفش ...یا هر رنگی که تو دوست داری!

تو چه میدانی خطوط دلمان چطور شکسته که 6 و 7 اش را می شماری

.

.

.

کظم غیض می کنیم  و دوباره سکوت

در راستای عبرت نگرفتن از تاریخ!

نظرات 3 + ارسال نظر
جکی چان پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ - نگارفا - نیلوبلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

امیدوف دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

با من صنما دل یک دله کن
گر سر ننهم وانگه گلـــه کن
مجنون شده ام از بهر خدا
زان زلف خوشت یک سلسله کن

گوش من منتظر پیام تو را
جان به جان جسته یک سلام تورا
سلسله ام کن و به پای اشتر ببند
من طمع کی کنم سنام تو را/

محسن زارعی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.patyat.blogfa.com

سلام
بسیار زیبا خواندمتان دست مریزاد

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد