مانا

در این روزهای کوتاه!!

دلم می خواهد یک شبی..آسوده چشم هایم را بخوابانم،

 که لغ لغ ِ دمپایی کشیده شده در سطح عمود خیابان ِ خیس! مرا بیدار نکند...

بدون ِ خیال..بدون ِ درد،

دلم می خواهد یک صبح خنده ی سبک ِ بنفشی گوشه ی لبم را نوازش کند،

وقتی بیدارمی شودم خالی از گناه ِ رویاپردازی ِ گناه باشم.

دلم یک-صبح-رنگی خواهد

 به رنگ ِ بنفش...

یک روز ِ –عادی-

یک روز خوب ِ...عادی!

تنها روزی که  گند نزنم  به خودم و  د ل ب س ت گ ی هام

که –دیوار- نشوم بر احساساتم،

انتظار یک –صبح ِ بزک شده-رابه قربانگاه رویا ببرم،

...

دلم یک صبح می خواهد.

نظرات 3 + ارسال نظر
tanha41 سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

دلمان می خواهد بلند شویم و ببینیم که دنیا چقدر عوض شده است همه چیز سبز گلهای شکفته در انحنای دیوارهای رو به خیابان و شکوفه هایی که از بالای دیوارها بیرون زده باشند چقدر دلم می خواهد بخوابم وچند سال بعد بیدار شوم دلم نمی خواهد با زندگی دست و پنجه نرم کنم زندگی هیچ وقت به ساز ما نمی رقصد این ماییم که فقط به ساز زندگی می رقصیم ما فقط یک بازیچه ایم وخسته از این همه بازی ...........

دنیا عوض بشود و نشود چه حالی به فرق ما دارد؟


دنیا اگر منظور آدم ها باشند..قشنگ است!تغییر
بخوابیم و چند سال بعد بیدار شویم...
به راستی چندسال بعد بیدارشدن و دیدن شکوفه ها در انحنای دیوارهای رو به خیابان لذت انگیزناک است!

خسته ایم از این بازی ها:(

مردمک پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ


کاش خورشید داشتم ! تا لحظه هایت را پر از صبح کنم
و از یک روز خوب عادی سرشار شوی !

طعم دلبستگی را ازبرم .. شیرین است و زننده!
بگذار سیاهی ها بیایند .. بروند ..

یک روز - بنفش خواهی شد .

همین آرزویت..برایم شیرین است!

سرشارم از روزهای متفاوت و ناب..
روزهایی که تو هم شاهدشان هستی.

طعم اش گاهی گس است و گاهی شیرین!

:)

حامد جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

درود
خیلی از اینهایی که دلتان می خواهد رو منم می خوام،ولی مثل اینکه فقط در حد یه خواسته می مونه !!
خیلی خوشحالم که دوباره می نویسید !(البته تقریبا با یک ماه تاخیر متوجه شدم !)

نه..در حد خواستن نمی مونه..من امتحان کردم!!
شما هم امتحان کنید لذت انگیزناکه:)

من هم خیلی خوشحالم دوباره اینجا سر می زنین:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد