:(

 از من به تو نصیحت... سنگ باش!!

(خودم خطاب به خودم)

نظرات 2 + ارسال نظر
مـــینای فــردوس سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام صنم مینایی من...

می‌دونم که نمی‌تونی. آخه مینا که نمیشه سنگ باشه... مینا شفاف و زلاله...

صنم... به منم خیلی گفتند سنگ باشم. ولی نتونستم.

قصه‌ی قشنگ شهرزاد قصه‌گو امشب تمومه.

در پناه خدا، نازنین گل مینا...

سلام مینای فردوس!

شفافیت خودته که همه رو خوب می بینی...اما بید اینجوری بود!

منم نمی تونم...تمرین کنیم؟؟؟

چرا؟اس می زنم بهت!

تو هم..مهربان صنم

مـــینای فــردوس یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

بیا تمرین کنیم راستکی بمونیم. من خواستم جوری باشم که بقیه میخوان. به هم ریختم. من فقط وقتی خودم باشم حالم خوبه. شما چی نازنین‌صنم؟

من هم فقط وقتی خودم باشم ...حالم خوبه!
من همیشه خودمم...مطمئن ام تو هم اینطوری هستی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد