من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم
ز سیلی زن، ز سیلی خور
وزین تصویر بر دیوار ترسانم ...

بیا ای خسته خاطر دوست !

ای مانند من دلکنده و غمگین!

من اینجا بس دلم تنگ است

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

و هر سازی که می‌بینم بد آهنگ است ...

بیا ره توشه برداریم..
قدم در راه بی برگشت بگذاریم!!
ببینیم آسمان هرجا همین رنگ است؟

همای یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

اشکهای گرم ما و آههای سرد ما
کس نداند کز کجا آید مگر هم درد ما

عاقلان را کی خبر باشد زحال عاشقان
کی شناسد درد ما جز آنکه باشد مرد ما

خام بیدردی چه داند اشک گرم و آه سرد
دردمند پختهٔ باید شناسد درد ما

فتن
فعل ِ پنهان ِ تمامی ِ افعال من است
مثل ِ به دنیا آمدن به سمت ِ رفتن
خوابیدن به سمت ِ رفتن
ایستادن به سمت ِ رفتن
خسته شدن به سمت ِ رفتن
و ادامه دادن به سمت ِ رفتن
اگر از من پرسیدند
بگو :
او بی مقصدی ست
که هنگام ِ خوردن و خوابیدن هم
می رود


علیرضا روشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد