طمع ِ درس!

"ما به خرداد  ِ پر از فاجعه عادت داریم!"





پی نوشت:

بازم فصل امتحانا اومد و فیل ما یاد هندستون کرد.

بلخره بعد از این همه ادعای مشروطی..

این ترم رسما مشروطیم!


نظرات 6 + ارسال نظر
ant gir سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://antgir.blogfa.com/

سلام اینجا هم سر بزن

خوشم نیومد از اسم وبلاگ...
هر چند طنز!!!

tanha41 پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

تو رو خدا بد بختی هایمان را یادمان نیندازید

کجاست آن روزی که چشم باز کنیم وببینیم هفتم تیر ماه است

دیگه دنیای مجازی تعطیل

شما باید سر جلسه امتحان باشینا؟؟

بله:(

شما خیلی درس خونین...دنیای مجازی تعطیل
برا ما نه...

مـــینای فــردوس پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام صنم من.

راستش خیلی خوشحالم که الان مجبور نیستم درس بخونم. و نیز هم شدیدا دلم برای درس خوندن تنگ شده!

متناقض‌نما نبودا! یعنی چون مجبور نیستم، دلم میخواد درس بخونم! شیرینش به همینه دیگه...

در پناه خدا.

مجبور نیستی؟
حتما برا ارشد می خونی؟

حامد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

درود
اصولا دانشجویی که طعم مشروطی رو نچشه و از دانشگاه خارج بشه دانشجو نیست و مدرکش هم اعتبار نداره !

جدی؟

آخ جون پس پیش به سمت دانشجو بودن!!

مـــینای فــردوس جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

مجبور نیستم چون کارشناسیم تموم شده تازه.

ولی میخوام برای ارشد نیز هم بخونم.

برام خیلی دعا کن. راستی خطم رو عوض کردم. چرا دیگه نمیای سرزمین پیچیده؟ دلم برات نقل و نبات می‌چینه

در پناه خدا.

چرا خط تتو عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسابی مشکوک می زنیا؟
میام اما عصبانی

شماره جدیدتو میل کن !!!
مواظب خودت باش...زیاد!!

مـــینای فــردوس دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام مجدد صنم مینایی من.

ببخشید که بی‌خبر تغییر دادم.

فردا صبح برات اس‌ام‌اس می‌فرستم که مطمئن باشم بیداری. نمی‌خوام از خواب ناز بیدارت کنم آخه نازنین...

نیومدی که... خب دلم صنم میخواد خب.

مواظب خودت باش گلم. در پناه خدا.

تکرار نشه؟:))))

الان؟
کدوم صب؟نزدیاااااااا

عزیز دلم روم نمیشه بگم...
آدرس وبلاگتو تو کاغذ نوشته بودم که حالا گمش کردم:(
شرمنده
چیزای مهمتو هیچ وقت تو ورق ننویس!
دلم خوش بود شماره موبایلتو دارم که ...:((


تو هم مواظب مینای من باش:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد