خوشگل!

خدایا چی میشد خب؟

کمی هم از اعتماد به نفس ملت می دادی به ما؟؟؟

دختره اومده برنامه ریزی...با یَک فیگور ِطاقچه بالایی!

یه وضعی بود اصلن!

ما نیستیم که...همینجوری افسرده ایم.

خدایاچرا گل بازیاتو با ما کردی؟

حالا عِب نداره...

کاش همراه  این "اثر هنری "یه مقدار از عصاره ی "اعتماد به نفس" می دمیدی تو وجودمون!

می بینی که بی جنبه ایم!

نه جدی...

بارالها..............

یه کم به من اعتماد به نفس "ببخش"

----------

پی نوشت:

"عزیزم، این کاری که کردی اسمش آرایش نیست؛ به این می‌گن:

گریم بازیگر نقش اول فیلم دراکولای برام استوکر!!!!!!!"

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

«خدایا یه کم از زیبایی اون دختر رو به من می‌دادی تا مجبور نشم خودم رو زیر خرواری از رنگ‌ها مخفی کنم.
حالا عیبی نداره٬ این رو پای خداییت می‌ذارم اما بی انصافی نیست من اینقدر بی عرضه‌ام؟ چرا یه مقدار عصاره و این چیزا به من ندمیدی؟
خدایا یه کم از اعتماد به نفسی که به اون خانوم دادی به من می‌دادی تا جرأت این رو داشته باشم که خودم باشم و با سر و روی واقعی خودم تو برنامه‌ریزی ظاهر بشم.»

این بخشی از نوشته‌های امروز یه وبلاگیه به نام دراکولا که ظاهرا با صنمی برخورد کرده و گوشه‌ای از درد دلش رو با خدای خودش در میون گذاشته و تو این وب رویاییش نوشته که بی ربط با مطلب خوشگل شما نیست.

توضیح:
من این حرفا رو وقتی پشت سیستمم تو اتاق بودم همون لحظه تایپ کردم
قسمت آخرش رو از نوشته ی گودری یکی نوشتم که گفته بود:عزیزم...


این نوشته های دراکولا که نمی دونم کیه رو خوندم...جالب نوشته...

اینم راسته که اون خانوم بدون آرایش اعتماد به نفس داشته!!

هر کدوم یه زاویه دیدی دارن که هر دوش رو قبول می کنم!!

tanha41 پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

از خدابخواه آنچه را شایسته توست به تو بدهد نه آنچه آرزوی توست زیرا گاهی آرزوهای تو کوچکند وشایستگیهایت بسیار

متاسفانه یکی نیست که فرهنگ آرایش کردن به این دخترها یاد بده هر جایی و هر مکانی که آرایش نمی کنن
آرایش غلیظ مال عروسی هاست

مهرداد شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

گفتم که اون نوشته از یه وب رویایی بود. یعنی توی وب نوشته‌های توی ذهن نه اینکه واقعا تو نت همچین نوشته‌ای و دراکولایی وجود داشته باشه و همچین چیزی نوشته باشه.

اوهوم:)

در مورد اونم می نویسم...
دیدگاه خیلی جاالبی بود برام!

من خودم به هر دوش دچارم...
تند رفتم اما از ته دل نیست:)
مرسی

قاصدک پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

بعضی ها گله دارند که چرا؟ گل سرخ خار دارد... در این فکرم که چرا نمی گویند:عجب... این بوته خار٫ گل سرخ دارد!!...

هوم:))

سودای عشق پختن عقلم نمی پسندد
فرمان عقل بردن عشقم نمی گذارد!!
(تقدیم به تو:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد