بدست آوردن ِ از دست دادن!

از فراق شمس دین افتاده ام در تنگنا

                                    او مسیح روزگار و درد چشمم بی دوا

نظرات 2 + ارسال نظر
کسب درآمد از طریق پیامک sms شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://ads.inpersia.com/users/ref/14658

34.567900950800228.6865886188002-
با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ازای هر پیامکی که برای شما ارسال میشود، مبلغی به حساب شما در سایت افزوده میشود.
که میتوانید این مبلغ را پس از رسیدن به حدنصاب 5000 تومان دریافت نمایید.

تنها41 شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

چاپلین به دخترش نوشت هرگز چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نفهمید گریان مکن قلبت را خالی نگه دار واگر روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن فقط یکنفر باشد وبه او بگوتو را کمتر از خدا وبیشتر از خودم دوست دارم زیرا به خدا اعتقاد دارم وبه تو احتیاج
تابستونتون به شادی

حرف های چارلی را قبول دارم
اما پای عملش که برسد خیلی ها نمی توانند مطابق ان رفتار کنند
نه که بد باشند...آنها نمی توانند!فقط دردشان همین است
اما اینکه آدمی یک نفر را در دلش جای دهد به ان ایمان دارم!!!
و خوب است اینگونه زیستن
باشد که ان یک نفر هم فقط یک نفر !!در دل جای دهد:)


تابستون شما هم یخ در بهشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد