:(

"یه روز یه باد شدید میاد... همه پرسپولیسیا رو میبره
از استقلالیا میپرسن چرا شمارو باد نبرد؟
میگن ما چون شیش تا سولاخ داشتیم باد از وسطمون رد شد"   
 
از خلال گودر
--------- 
پ.ن:آخ کمی دلم خنک شد!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
amir شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ http://2panjereh.com

به منم سر بزنید

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

به سلا متی دل شکسته ی همه پرسپولیسی ها،درسته باختیم اما همیشه قرمز میمونیم!!!

به سلامتی همه ی ما قرمزاااااا
حالا چرا بی اسم؟نشد یه تشکر حسابی ازت بکنم!!
خوبه که به قول آبجی ما هنوز خونمون قرمزه و آبی!!!نشده
آبجی می گفت با اینکه باخت و صدتا فحش دادم اما دله دیگه اصلا تعصب داریم اساسی..
حالا این وسط بماند که من و داداش و آبجی چه کنایه هایی از بابای ابی!! شنیدیم

آخه من ۱سالی میشد فوتبال رو دنبال نمی کردم!

[ بدون نام ] دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

اسم زیاد مهم نیس...مهم بیان مطلبه.یکی!هر روز با یه اسم کامنت میذاره بعضی روزام بی اسم!چه فرقی می کنه :)

"به سلامتی همه پرسپولیسا..."

بله!
آخه تو بهمنی هام ...


"به سلامتی همه پرسپولیسیا..."

[ بدون نام ] دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

ببخشید!! :) بله "پرسپولیسیا" :))

فهمیدم کی هستین:))))))))))))))

بله:)

چه قدم آنلاینین...مثل من!
من دستم خالیه شما چرا؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

از کجا فهمیدین کیم؟

:) راستیتش دست منم پر نیست :)

ای بابا...


از شکلکتون...
:)

ایشالا همیشه پرباشه.

tanha41 پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

حالا که باختین دلتون خنک بشه یا نشه
آبی ه ه ه ه ه ه

یو ها ها ها

کی گفته آبی ه ه ه ه ه ؟
الان اصلا به روی خودتون نیارین که ۶تایی هستیناااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد