زنده گی

"من میانساله شده ام  

و  

تو جامانده ای در جریمه های مشق کودکی! 

می بینی؟ 

دیگر نه سن و سالمان به هم می خورد و نه سلیقه هایمان... 

آی عشق؟! 

تو دیگر عین دخترم هستی" 

------- -----------

همه چیز خوبه:) 

جز یه چیز..  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
۰۰:۰۰ چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

ما دو تن مغرور

هر دو از هم دور

وای در من تاب دوری نیست

ای خیالت خاطر من را نوازشبار

بیش از این در من صبوری نیست

بی تو من تنهای تنهایم

من به دیدار تو می آیم
==========================

ایشا... همه چیز خوووب شه و خوب بمونه

ایشالا...

آرزوهای قشنگی برا هم بکنیم:)

------------

افسانه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

چقدر زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد