متناقض نما!

هیچ وقت به اندازه ی این روزها به تفاوت فاحش نگاه های ما زنان با مردان پی نبرده بودم!


....

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا.ت چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://SAARAT.BLOGFA.COM

فقط نگاه ؟؟؟؟............

نه عزیزم
....
سه نقطه ها بیانگر همه ی اونایی ان که نمیشه گفت!

!!^^colt^^!! چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ http://jahrom73.blogfa.com

salam dooosd aziz
یا الله....
بسم رب الشهدا...
سلام من آپ هستم حتما تشریف بیارین ونظر و فراموش نشه...
به صرف 5 صلوات
یا علی اللهم عجل لولیک الفرج

تنها۴۱ پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

تفاوتهای خوب یا بدش هر چقدر که از زندگیم می گذره بهم ثابت میشه که
زنها ومردها هر کدام از یه کره دیگه اومد ن
زنها رو نمیشه شناخت
یک زن با یک زن دیگر زمین تا اسمان فرق د ارند یعنی مردها فقط از یک کره اومدن به کره زمین ولی زنها هر کدوم از یه کره دیگه
اینا جدی بودها نخندین

زنها رو نمیشه شناخت...قبول دارم
اما مرد ها همه سر و ته یه کرباسن

خیلی دلم میخواد راجعبشون صحبت کنم اما واقعا می ترسم به کسی بر بخوره
...

نه من حرف شما رو می فهمم
نه شما حرف منو
برمیگرده به همون:ما زنیم و شما مرد!

۰۰:۰۰ چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

(خیلی دلم میخواد راجعبشون صحبت کنم اما واقعا می ترسم به کسی بر بخوره...)

مردا با جنبه ان :) شما فک کردین مردام مث خانومان که ... :)))

00:00 دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

!

؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد