:) ۱۳۹۰/۸/۲۴(:

بارالها... 

با تولد هر انسان، 

شکر و اطاعت را در سرشتش زیباتر جوانه بزن. 

 

پانویس: 

امروز تولدمان است... 

تولد واقعی!:) 

نظرات 5 + ارسال نظر
صنمم هنوز... سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

به قول اقای رضوان!
تولد که خوشحالی ندارد
یک سال پیرتر می شوی....

فقط خدارو می شود شکر کرد...برای همه ی ارامشی که بر من داده~

مردمک سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ


مینا جون تولدت مبارک

این که هر از گاهی خودم برا وبلاگ خودم نظر میزنم احساس قشنگی بهم میده . می بینم که توام
امتحانش کردی !! (پس ذکر منبعش یادت نره !!) :)

راستی علامت " ~ " علامتی کاملا بی مفهوم و ناشناسه
اگه می بینی من بعضی جاها ازش استفاده میکنم واسه
اینه که خودم دوسش دارم و کاملا شخصیه ! وظیفه ی خودم
دونستم بهت بگم .. بالاخره دوست باید دوستشو مطلع کنه دیگه
امیدوارم همیشه موفق باشی

مرسی پری جون

ermes سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

مبارک بادت این روز و همه روز !
خجسته بادت این سال و همه سال !

ممنونم:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

تولدتان مبارک در این روز ارزو می کنم به همه ارزو هاتون برسید

ممنون از آرزوهای آبی تون:)
من هم متقابلا آرزو می کنم همه ی !کسایی که آرزو دارن...به آرزوشون برسن!

اشک دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

مبارکا باشه

عمر ِ با عزت قسمتت باشه الاهی

یا حق

ممنون:)

یا حق...منو یاد کسی می اندازد!
گاهی اگر بخواهی فرار کنی حتی از کلمه ای...مشتی واژه ای!
باز اوار می شوند روی سرت...
و در پی تو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد