آغاز...داستان سیب سرخ و حسرت شیطان!

 

 

و دیگــران می خـواننــد
و عــده ای می گـوینــد
آه چـه زیبــا و بعضــی اشـک می ریــزند
و بعضــی مـی خنــدنـد
دلمــان خـوش اســت
به لــذت هــای کــوتـاه
به دروغ هــایی که از راســت
بـودن قشنــگ تـرند
به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند
یـا کســی عاشقمــان شــود
با شــاخه گلی دل می بنــدیـم
و با جملــه ای دل می کــنیم
دلمــان خـوش می شــود
به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی
و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود
چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم
و چــه ســــاده می شـکــنیم
همــــه چیـــز را..." 
    

 پانویس: 

از این به بعد مطالب فمنیسمی که به نظرم قشنگ ان و در آرشیو ذهنم پرمخاطره ان در اینجا به نمایش گذاشته خواهد شد.چرا که حس می کنم خودم دیگه حرف آنچنانی ندارم برای گفتن!!!!!

فقط نیاز به توضیح که :من یک فمنیسم دو اتیشه نیستم...اما زن بودن راباتمام دردهایش دوست دارم...و می خواهم اینجا رنگ و بوی فمنیسمی بگیرد کمی!

"دلمــان خـوش اســت که می نویســیم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطیشی! دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

حتما نباید فیمینیسم باشی تا یه زن رو درک کنی ..

!

اشک دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

سلام
ابتکار خوبیه
البته فمنیسم خیلی رنگارنگه
حالا باید دید شما چطور فمنیستی هستی

موفق و شاد باشی
یا حق

موافق ام که فمنیسم خیلی رنگارنگه
برا همونه که گفتم نیستم...چون هنوز در حال شناختنش ام
اما مطالب زیبایی در مورد زن...دلم رو نرم تر می کنن.
مرسی

سارا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://gelayol.blogsky.com

[:S003

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد