دل ِشیشه ای...

هوای خوب
مثل
زن خوب است
همیشه نیست
زمانی که هم است
دیرپا نیست.مرد اما
پایدار تر است.اگر بد باشد
می تواند مدت ها بد بماند
و اگر خوب باشد
به این زودی بد نمی شود.اما زن عوض می شود
با
بچه
سن
رژیم
حرف
ماه
بود و نبود آفتاب
وقت خوش

زن را باید پرستاری کرد
با عشق... 

حال آن که مرد
می تواند نیرومند تر شود
  اگر به او نفرت بورزند.
 


چارلز بوکوفسکی

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

چقدر زیبا گفته !کاش قدر زنهارو بدونیم
میگن زن بلاست !ولی خدا هیچ خونه ای رو بیبلا نکنه!

ermes یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

زن جوان غزلی با ردیف آمد بود
که بر صحیفه‌ی تقدیر من مُسوَّد بود

زنی که مثل غزلهای عاشقانه‌ی من
به حسن مطلع و حسن طلب زبانزد بود

مرا ز قید زمان و مکان رها می‌کرد
اگرچه خود به زمان و مکان مقید بود

به جلوه و جذبه در ضیافت غزلم
میان آمده و رفتگان سر آمد بود

به جمله ی دل من مسندالیه "آن زن"
و " است " رابطه و "باشکوه" مسند بود

میان جامه‌ی عریانی از تکلف خود
خلوص منتزع و خلسه‌ی مجرد بود

زن جوان، نه همین فرصت جوانی من
که از جوانی من رخصت مجدد بود

دو چشم داشت دو "سبز آبی " بلاتکلیف
که بر دوراهی دریا – چمن مردد بود

به خنده گفت: ولی هیچ خوب، مطلق نیست
زنی که آمدنش خوب و رفتنش بد بود!!!

زنده یاد حسین منزوی

ارمس یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

لینک شدی و به دلمون سنجاق !

د.ش جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ

در مملکتی که ارزش زن به زیبایی و ارزش مـرد به داراییست،ما کوردلانه به دنبال اندیشه میگردیم...در کوچه ی بن بست تـناقـض ...

و ما همچنان ادامه می دهیم به اندیشه گشتن را..
شاید برای روزگاران بعد -نیاز-باشد!

د.ش شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ق.ظ

امیدوارم...

من هم امیدوار به همین امیدهای نازک:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد